O le a le mea e faʻaaogaina ai le Limulus Amebocyte Lysate?

Limulus Amebocyte Lysate (LAL), ie Tachypleus Amebocyte Lysate (TAL), o se ituaiga oloa lyophilized lea e tele lava ina i ai amoebocytes aumai mai le toto lanumoana o solofanua solofanua.

Limulus Amebocyte Lysate e faʻaaogaina mo le suʻeina o le endotoxin o loʻo i ai i le tele o le membrane fafo o siama Gram-negative.

E manaʻomia le suʻesuʻeina o le Endotoxin, aua o oloa e afaina i pyrogens e mafai ona oʻo atu ai i le atinaʻeina o le fiva, faʻaosoina o le tali inflammatory, teʻi, faʻaletonu okeni ma le oti i tagata.

Xiamen Bioendo Technology Co., Ltd. ua tuʻuina atu i le R&D ma le gaosiga o Lyophilized Amebocyte Lysate (TAL) mo le silia ma le 40 tausaga.E le gata ina matou gaosia le TAL reagent ae o loʻo tuʻuina atu foʻi pusa suʻega i gel clot technique, kinetic chromogenic ma kinetic turbidimetric technique ma end-point chromogenic technique.O matou o le taʻitaʻi maketi o le TAL reagent i Saina, ma faʻatau atu oloa ma a matou lava faʻailoga "Bioendo" i tagata faʻatau mai le lalolagi atoa.E mafai foi ona matou faia OEM mo oe.


Taimi meli: Oke-29-2018